Annoncering via Google

– For bogholdere og revisorer

Målbart, effektivt og fleksibelt

Hvis ingen besøger din hjemmeside, så er den intet værd. Med annoncering via Google kan du hurtigt tiltrække potentielle kunder til dit bogholder-/revisorfirmas hjemmeside.

Google Annoncering - Google Ads - for revisorer og bogholdere

Hvorfor vælge Google Annoncering?

Google annoncering versus …

Google Annoncering
Med Google Annoncering (Google Ads) bliver dine annoncer vist sammen med søgeresultaterne i Googles søgemaskine.

Google Remarketing
Med Google Remarketing kan du vise annoncer for personer, der har besøgt din hjemmeside. Dine annoncer vises på andre hjemmesider og ikke i søgeresultaterne. 

Fordelen er, at du sørger for at personen, der tidligere har besøgt din hjemmeside bliver mindet om dig, så du øger muligheden for, at de husker dig, når de skal vælge revisor/bogholder.

SEO
Søgemaskineoptimering (SEO) er som udgangspunkt gratis, men det kan tage lang tid og kræve en hel del arbejde. 

Hvor hurtigt og hvor højt du kan komme op i søgeresultaterne afhænger af konkurrencen på de ord, som du gerne vil findes på samt Googles løbende ændringer i deres algoritmer.

Google Annoncering
Med Google Annoncering så kan du komme til tops med det samme. Ulempen er så, at så snart du stopper med annonceringen, så forsvinder du fra søgeresultaterne. Her er SEO typisk mere stabilt.

Den optimale verden
I den optimale verden, så vil man arbejde med både SEO og Google Annoncering. På den måde øger man sin synlighed mest. Skulle man vælge at stoppe med annoncering, så vil man sandsynligvis stadig have placeringerne fra SEO.

Det med småt

Du må ikke forvente for meget for hurtigt
Det er ikke sikkert, at du får henvendelser i de første måneder. Du skal afsætte nogle måneder til at samle data ind, som der kan bruges til at optimere ikke kun din annoncering, men også din hjemmeside.

Du sælger ikke et simpelt produkt
Det er en større beslutning at skifte bogholder/revisor, det er ikke et impulskøb. Derfor bruger kunder typisk længere tid på at bestemmer sig, hvilket påvirker udgiften til markedsføring. Samtidig så er der sæsonudsving. Selvom der løbende er personer, der leder efter en revisor/bogholder, så er der flest i starten af året. 

Din hjemmeside er en vigtig brik
Om du får henvendelser afhænger ikke kun af, om folk klikker på dine annoncer – det er blot et skridt i en købsproces. Når folk kommer ind på din hjemmeside, så skal de overbevises om at kontakte dig. Derfor er det vigtigt, at du løbende optimerer på hjemmesiden, så du får mest ud af din annoncering.

Google Annoncering kan stoppes præcis, når du vil. Der er ingen binding.

Abonnementet, du betaler til mig for administration og optimering, kan opsiges inden næste betaling. 

Du vælger selv et annoncebudget
Jeg anbefaler ikke at gå under 1.000 kr. i annoncebudget pr. måned. Du bør dog helst bruge mere end det. Jo færre penge du bruger, jo færre besøgende får du.

Annoncebudgettet går direkte til Google. Du betaler kun til Google, når nogen klikker på din annonce og besøger din hjemmeside, altså når annoncen virker.

Administration og optimering
Derudover så betaler du et abonnement til mig for at administrere og løbende optimere din annoncekonto.

Du betaler abonnementet enten 1 måned forud eller 1 år forud. 

Du kan enten selv betale annoncebudget direkte til Google, eller jeg kan betale Google. Hvis jeg betaler Google, så fakturerer jeg dig for annoncebudgettet 1 måned forud.

Jeg har ingen begrænsning på antal kampagner, grupper, annoncer og søgeord. Jeg forsøger at tilpasse det til dit selvvalgte annoncebudget.

Lad os starte med en gratis markedsføringsplan

Der er ingen grund til, at du investerer i noget, der ikke vil skabe de resultater, du ønsker.
Derfor vil jeg gerne i samarbejde med dig lave en markedsføringsplan for din virksomhed – helt gratis.

Gratis, ingen binding, ingen forpligtelser.