Gratis markedsføringsplan

Vil du tiltrække og fastholde flere kunder?
– så få en gratis markedsføringsplan.

Når du har en plan for, hvordan du tiltrækker og fastholder din målgruppe, så kan du bruge både tid og penge langt mere effektivt.

En markedsføringsplan er er relevant, uanset om du blot ønsker en hjemmeside eller har brug for den helt store markedsføringsindsats.

I samarbejde med dig, laver jeg din markedsføringsplan. Den er gratis og uforpligtende – uanset om du vælger at blive kunde hos mig eller ej.

Gratis, ingen binding, ingen forpligtelser.

Hvad er en markedsføringsplan?

En markedsføringsplan beskriver, hvordan du vil markedsføre din virksomhed og services.

Markedsføringsplanen vil give dig et overblik over dine muligheder samt en plan for, hvordan du bør markedsføre dig for at opnå de bedste resultater.

Hvorfor en markedsføringsplan?

Markedsføringsplanen vil give dig et overblik over dine muligheder samt en plan for, hvordan du bør markedsføre dig for at opnå de bedste resultater.

Planen vil hjælpe dig med at udnytte din tid og dit budget bedst muligt.

Før du får lavet en hjemmeside, begynder at annoncere eller påbegynder en anden markedsføringsaktivitet, så er det altid en god idé først at lave en markedsføringsplan, så du er sikker på, at du ikke spilder tid og ressourcer på fejl, der kunne være undgået.

Hvornår bør du få en markedsføringsplan?

Du bør altid starte med en markedsføringsplan før du påbegynder en markedsføringsaktivitet. Uanset om du vil ha’ en ny hjemmeside, annoncere eller noget helt andet. Det vil nemlig reducere spildtid og unødige udgifter, så du får bedre resultater ud af dine ressourcer.

Hvad indeholder en markedsføringsplan?

Fase 1:

Sammen vil vi finde frem til, hvilken type kunde som er mest attraktiv for dig. Når vi kender din idealkunde, så vil det være nemmere at finde ud af, hvordan vi tiltrækker flere af dem. 

Dette er et yderst vigtigt punkt, da det danner grundlag for hele markedsføringsplanen.

Sammen skal vi finde frem til et budget, som du har råd til, og som giver mening i forhold til at tiltrække og fastholde dine idealkunder.

Sammen skal vi have udformet et løfte, som du giver til dine potentielle kunder. Dit løfte er, hvad du og din virksomhed står for, og hvad man kan forvente som kunde. Løftet skal være relevant og attraktivt for din idealkunde og skal danne grundlag for alle dine budskaber i din markedsføring.

Fase 2:

Vi skal have identificeret, hvordan vi med størst sandsynlighed kan tiltrække dine idealkunder og skabe trafik til din hjemmeside.

Den trafik der skabes til din hjemmeside skal omdannes til henvendelser. Din hjemmeside har en meget vigtig og central rolle i din markedsføring.

Vi skal blandt andet tale om en værditrappe, et uimodståeligt tilbud, en attraktiv lead magnet, hvordan vi får ikke købeklare kunder til at blive købeklare, og hvordan vi kan få tidligere besøgende tilbage til din hjemmeside. 

Vi skal have identificeret, hvad der skal til for, at du kan sælge til din idealkunde.

Fase 3:

At kunne fastholde sine kunder er meget vigtigt. At fastholde kunder er langt billigere end at tiltrække nye. Sammen skal vi have fundet frem til, hvordan din idealkunde ønsker at blive serviceret, og om der er noget, som kan forbedres. 

Jo længere du har dine kunder, og jo mere du sælger til dem, jo flere penge tjener du. Derfor er det vigtigt at se på, hvordan vi kan øge livstidsværdien på dine kunder.

Anbefalinger betyder en hel del, når folk skal vælge revisor/bogholder. Vi skal sammen have fundet ud af, hvordan du kan skaffe flere anbefalinger både digitalt og mund til mund.

Spørgsmål

Ja, det er den altså. Den koster ingenting og du forpligter dig ikke til noget. Det kan sagtens være, at vi finder frem til, at du ikke behøver min hjælp efterfølgende – og det er helt okay, prisen er stadig gratis.

Jeg laver planen, men med hjælp fra dig. Jeg har brug for dine input for at kunne udarbejde den, så den passer til dine behov og ønsker.

Det må du ihvertfald. Vi kan aftale en tidspunkt, hvor jeg gennemgår planen for dig, så du ved mere om, hvad den indeholder.

Du kan kontakte mig på miki@cmkt.dk eller 60 59 58 90.

Når planen er færdig, så kan du vælge selv at gå i gang med din markedsføring, finde en der kan gøre det for dig eller lade mig lave din markedsføring. Du kan også vælge ikke at gøre noget. Uanset hvad du vælger, så er planen gratis og uforpligtende.

Der er kun fordele ved at få lavet en markedsføringsplan - bestil din her

I samarbejde med dig, laver jeg din markedsføringsplan. Den er gratis og uforpligtende – uanset om du vælger at blive kunde hos mig eller ej.

Gratis, ingen binding, ingen forpligtelser.