Markedsføring

– For bogholdere og revisorer

Vil du ha' flere henvendelser?

Med en markedsføringsaftale, så behøver du ikke at bruge tid på, hvordan du skal markedsføre dig. Sammen laver vi en strategi og en plan, der kan skabe flere henvendelser og som passer til dit budget.

Hvorfor vælge mig?

Hvordan foregår det?

Jeg laver et forslag til en markedsføringsstrategi

Markedsføringsstrategien er gratis og uforpligtende.
Strategien bliver lavet unikt til dig med fokus på, hvad du ønsker at opnå og de ressourcer, du har til rådighed.
Når jeg har præsenteret strategien for dig, så kan du vælge, om jeg skal varetage din markedsføring eller ej.

Jeg udarbejder et forslag til en markedsføringsplan

Ønsker du, at jeg skal varetage din markedsføring, så udarbejder jeg en markedsføringsplan. Planen vil give et overblik over, hvad der skal ske de kommende måneder.

Jeg igangsætter din markedsføring

Jeg igangsætter de tiltag, som vi har aftalt. Jeg holder dig løbende orienteret i det omfang, du ønsker.

Obs.! Der er ingen binding. Du kan opsige aftalen inden næste betaling. Du kan betale pr. måned, kvartal, halvår eller år.

Jeg hjælper andre som dig

5/5

Dorthe Sørensen

Bestemt en positiv oplevelse, jeg fik fornemmelsen af at Miki virkelig gik all-in på opgaven - brugte tid på at forklare mig forskellige begreber, så jeg fik en bedre forståelse.

5/5

Kim Jensen

Jeg er helt overbevist om at vores investering i markedsføring via Clemens Marketing, har været en god forretning for os. Vi har fået mange kunder den vej.

5/5

Lucas Damgaard

Miki har nogle super gode ideér, og har fungeret som en aktiv og kompetent sparringspartner. Hvis du er i tvivl om hvorvidt- og hvordan du skal bruge penge på annoncering så tag et møde med ham!

Du kan læse flere anmeldelser på Google og på Facebook

Om Miki

Jeg designer, administrerer og markedsfører WordPress hjemmesider for revisorer og bogholdere.

Jeg kender din branche, og så ønsker jeg, at du får en god oplevelse, uanset om du vælger at blive kunde eller ej. 

Det med småt

Der er ingen binding. Alle aftaler kan opsiges inden næste betaling. 

Du kan betale pr. måned, kvartal, halvår eller år.

Jeg afregner efter medgået tid og pr. minut.
Inden jeg går i gang, så taler vi om dit budget, så vi kan forventningsafstemme og så jeg ved, hvilken ramme jeg skal holde mig indenfor. Undervejs holder jeg dig orienteret om prisen.

Pris pr. henvendelse

Typisk kan man forvente, at få en henvendelse for hver 750 kr. – 1.500 kr. Beløbet kan dog være både lavere og højere, da den endelige pris afhænger af mange faktorer. F.eks. målgruppe, tilgængelig kundemængde, geografiskområde, tid på året, konkurrenternes antal og aktivitet, din kendskabsgrad, dit lokkemiddel, dine produkter/services, din pris, dit udgangspunkt, din hjemmeside osv.

Husk der er en opstartsfase

Du skal være opmærksom på, at der typisk er en opstartsfase, hvor der vil være noget opsætnings-/ optimerings-/ klargøringsarbejde, der skal laves, inden det giver mening at markedsføre dig. Dette kan tage alt fra nogle få minutter til flere måneder afhængig af, hvor meget der skal laves. I opstartsfasen er det ikke sikkert, at der kommer nogle henvendelser. Det er derfor altid en god idé at starte med at markedsføre sig før man mangler kunder, hvis dette er muligt.

Jeg har intet minimumskøb. Jeg går højt op i, at vi tager udgangspunkt i det budget og den tid, du har til rådighed. 

Har du et webadministrationsabonnement hos mig, så har du mulighed for at få rabat på prisen.

Ofte stillede spørgsmål

Nej, det er svært for mig at garantere et specifik antal henvendelser, da der er alt for mange variabler, der spiller ind. F.eks. målgruppe, tilgængelig kundemængde, geografiskområde, tid på året, konkurrenternes antal og aktivitet, din kendskabsgrad, dit lokkemiddel, dine produkter/services, din pris, dit udgangspunkt, din hjemmeside osv.

Der er mange markedsføringsaktiviteter at vælge imellem, men din tid, dit budget og dit mål sætter naturlige begrænsninger. Derfor udvælger vi sammen de aktiviteter, som med størst sandsynlighed vil skabe de resultater, du ønsker.

Hvordan bør du markedsføre dig?

Der er ingen grund til, at du investerer i noget, der ikke gavner dig.

Derfor tilbyder jeg, gratis og uforpligtende, at lave et forslag til en markedsføringsstrategi for netop dit revisor/bogholderfirma. Baseret på strategien kan du vælge, om det mig, der skal markedsføre dig eller ej.

Lad os starte med en uforpligtende introsamtale,
om hvad du får med en gratis markedsføringsstrategi

Selvfølgelig gratis og uforpligtende.

Jeg hjælper regnskabsfirmaer som dit