Markedsføring

– For bogholdere og revisorer

Vil du ha' flere henvendelser?

Med en markedsføringsaftale, så behøver du ikke at bruge tid på, hvordan du skal markedsføre dig. Sammen laver vi en strategi og en plan, der kan skabe flere henvendelser og som passer til dit budget.

Mit løfte til dig

Du får 50% rabat de første 12 mdr.

Det er svært at forudsige det nøjagtige resultat af markedsføring. Derfor vil jeg gerne tilbyde dig 50% rabat i op 12 mdr. Derved kan du for et lavere beløb afprøve markedsføring og dermed se, hvilke resultater det giver. 

Obs.!:
Der er ingen binding. Du kan opsige aftalen inden næste betaling. Du kan betale pr. måned, kvartal, halvår eller år.

Hvorfor vælge mig?

Hvordan foregår det?

Introduktion til markedsføringsstrategi

Vi starter med en gratis og uforpligtende samtale, hvor jeg introducere dig til, hvad en markedsføringsstrategi er og hvad du kan bruge den til. Efterfølgende kan du vælge, om du ønsker, at jeg skal lave en strategi til dig eller ej.

Jeg udarbejder og fremlægger en strategi

Markedsføringsstrategien er gratis og uforpligtende. Baseret på din feedback, så laver jeg en strategi. Den bliver lavet unikt til dig med fokus på, hvad du ønsker at opnå. Strategien giver dig et overblik over, hvordan du bedst udnytter de ressourcer, du har til rådighed. Efterfølgende kan du vælge, om jeg skal varetage din markedsføring eller ej.

Jeg udarbejder et forslag til en markedsføringsplan

Ønsker du, at jeg skal varetage din markedsføring, så laver jeg i samarbejde med dig en markedsføringsplan. Planen vil give et overblik over, hvad der skal ske de kommende måneder.

Obs.! Der er ingen binding. Du kan opsige aftalen inden næste betaling. Du kan betale pr. måned, kvartal, halvår eller år.

Jeg hjælper andre som dig

5/5

Dorthe Sørensen

Har i nogle måneder haft Miki/Clemens Marketing til at hjælpe med Google annoncering for at få det afprøvet. Bestemt en positiv oplevelse, jeg fik fornemmelsen af at han virkelig gik all-in på opgaven - brugte tid på at forklare mig forskellige begreber, så jeg fik en bedre forståelse. Vil bestemt anbefale Miki/Clemens Marketing.

5/5

Kim Jensen

Jeg er helt overbevist om at vores investering i markedsføring via Clemens Marketing, har været en god forretning for os. Vi har fået mange kunder den vej. Jeg giver derfor Clemens Marketing min bedste anbefaling.

5/5

Lucas Damgaard

Miki har nogle super gode ideér, og har fungeret som en aktiv og kompetent sparringspartner. Hvis du er i tvivl om hvorvidt- og hvordan du skal bruge penge på annoncering så tag et møde med ham!

Du kan læse flere anmeldelser på Google og på Facebook

Om Miki

Jeg designer, administrerer og markedsfører WordPress hjemmesider for revisorer og bogholdere.

Jeg kender din branche, og så ønsker jeg, at du får en god oplevelse, uanset om du vælger at blive kunde eller ej. 

Det med småt

Der er ingen binding. Alle aftaler kan opsiges inden næste betaling. 

Du kan betale pr. måned, kvartal, halvår eller år.

Pris pr. henvendelse

Typisk kan man forvente, at få en henvendelse for hver 750 kr. – 1.500 kr. Beløbet kan dog være både lavere og højere, da den endelige pris afhænger af mange faktorer. F.eks. målgruppe, tilgængelig kundemængde, geografiskområde, tid på året, konkurrenternes antal og aktivitet, din kendskabsgrad, dit lokkemiddel, dine produkter/services, din pris, dit udgangspunkt osv.

Husk der er en opstartsfase

Du skal være opmærksom på, at der typisk er en opstartsfase, hvor der vil være noget opsætnings-/ optimerings-/ klargøringsarbejde, der skal laves, inden det giver mening at markedsføre dig. Dette kan tage alt fra nogle få minutter til flere måneder afhængig af, hvor meget der skal laves. I opstartsfasen er det ikke sikkert, at der kommer nogle henvendelser.

Jeg giver typisk rabat det første år på de fleste markedsføringsaktiviteter. Du får rabatten, så du for en lavere pris har mulighed for at se, hvilke resultater markedsføringsaktiviteterne skaber.

Ofte stillede spørgsmål

Nej. Det er svært for mig, at garantere et specifik antal henvendelser, da der er alt for mange variabler, der spiller ind. F.eks. målgruppe, tilgængelig kundemængde, geografiskområde, tid på året, konkurrenternes antal og aktivitet, din kendskabsgrad, dit lokkemiddel, dine produkter/services, din pris, dit udgangspunkt osv.

Der er mange markedsføringsaktiviteter at vælge imellem, men din tid, dit budget og dit mål sætter naturlige begrænsninger. Derfor udvælger vi sammen de aktiviteter, som med størst sandsynlighed vil skabe de resultater, du ønsker.

Der findes mange mulige aktiviteter, som f.eks.

  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Online annoncering (F.eks. Google, Facebook eller LinkedIn)
  • Trykt annoncering (Blade, magasiner, aviser o.lign.)
  • Grafisk materiale (brochure, flyers, visitkort, skiltning osv.)
  • Netværk (Sociale medier og fysisk)
  • Fysiske og elektronisk breve (F.eks. nyhedsbreve)
  • Konverteringsoptimering (HYSS, CRO, funnels, tilbud, anbefalinger osv.)
  • Men også f.eks. samarbejde, video, foredrag/undervisning, sponsorering, henvisninger, virksomhedsdatabaser, Google virksomhedsprofil og mange, mange andre.

 

 

Hvordan bør du markedsføre dig?

Der er ingen grund til, at du investerer i noget, der ikke gavner dig.

Derfor tilbyder jeg, gratis og uforpligtende, at lave et forslag til en markedsføringsstrategi for netop dit revisor/bogholderfirma. Baseret på strategien kan du vælge, om det mig, der skal markedsføre dig eller ej.

Lad os starte med en uforpligtende introsamtale,
om hvad du får med en gratis markedsføringsstrategi

Selvfølgelig gratis og uforpligtende.

Jeg hjælper regnskabsfirmaer som dit